top of page

עודכן: 25 באפר׳ 2018

מאחורי כל עסק עומד האדם שהקים אותו במו ידיו, השקיע כספים והרים אותו. כאשר מדובר בעסק קטן, אותו אדם נמצא גם בחזיתו של העסק.


כאשר בעל העסק מתחיל בתהליך של יצירת לוגו לעסק הוא צריך לקחת בחשבון הרבה פרמטרים כמו למשל - מי הם קהל הלקוחות? מה הלוגו צריך לשדר למתבונן? או איך לייחד את הלוגו שלו?

בעסקים שבהם העסק מבוסס על נותן שירות ספציפי (למשל: מאייר, עו"ד, אדריכלית, מדריך טיולים...) רבים מבעלי העסקים מעוניינים שדמותם תופיע כחלק מהלוגו עצמו. בבחירה זו הם נותנים מעצמם משהו מאוד אישי ללקוח עוד לפני פגישתם ומעבירים לו את המסר של "המוצר שלך נמצא בידי הנאמנות".


על פניו, נשמע מעולה! אך עבודה על איור אישי עבור לוגו היא משימה מורכבת, קפדנית ורגישה ויש צורך לגשת אליה באורך רוח והרבה הבנה על מנת שבסופו של התהליך, בעל העסק יוכל להציג את עצמו בחזית העסק שלו בגאון.


לפניכם חלק מתהליך העבודה שלי על דמות מאוירת ללוגו עבור פקחית בנייה:


לקוחה: אני רוצה איור של ילדה בדמותי עם ידיים על המותניים.


לקוחה: אפשרות B אבל עם ידיים על המותניים. לא בטוחה עדיין לגבי הקריצה.


לקוחה: אפשרות B. אבל זה לא כל כך דומה לי...



לקוחה: תוכלי להראות לי את זה צבוע?

אני רוצה לוגו בצבעים חלשים. מכנסי חקי,

חולצה משובצת כמו של קיבוצניק באדום שחור ריבועים ושהכל יראה עדין.



לקוחה: אפשר לנסות חולצה קצרה ובלי כפפות?


האיור הנבחר:


עבודה קשה אך משתלמת!



הנה עוד כמה דוגמאות ללוגו שבו איור של בעלי העסקים:


אין מה לומר, בייחוד כשמדובר במשהו כל כך אישי, הלקוח תמיד צודק!

אינסטגרם! מילה שכל כך מסקרנת אותי ועם זאת, מפחידה אותי בטירוף!


אם תהיתי איפה נמצא השלב הזה בחיים שבו אני אתחיל להגדיר את עצמי "זקנה". אז גיל 31.


עד עכשיו חייתי באשליה שפייסבוק זה מה שחם עכשיו ואם מישהו לא שם אז הוא לא קיים. ואז נוכחתי לגלות שיותר ויותר מחברי הפייס שלי הקפיאו את החשבון שלהם ולא הבנתי למה להם לעשות דבר כזה? למה לקחת כמה צעדים אחורה... עד שגיליתי לחרדתי שאני זו שנשארת מאחור.


לאחר שהשלמתי עם העובדה ש: "הרוצה עוקבים - יפתח אינסטגרם". קפצתי על ההזדמנות ונרשמתי להרצאה של "ZURA" בנושא שיווק באינסטגרם.


מההרצאה (המרתקת) יצאתי עם מספר תובנות:

1. אני באמת זקנה כמו שחשבתי שאני.

2. האינסטגרם מאלצת גם אנשים לא יצירתיים להוציא החוצה את היצירתיות שלהם.

3. שיווק באינסטגרם = משרה מלאה בפני עצמה.

4. בתור מאיירת, יש לי הזדמנות מטורפת למנף את עצמי שם.


אז הנה אני כאן, קבל עם ועדה, מכריזה בזאת על הצטרפותי לקהילת האינסטוש ואני מקווה שזו תהיה הרפתקה מוצלחת עבור שנינו.


לכבוד המאורע, החלטתי לאייר קומיקס שימחיש את מצבי הקשה (מחווה לסרט פורץ הדרך והלא מספיק מוערך של אולפני Cloudy with a chance of meatballs" SONY" . או "גשם של פלאפל" אם תרצו...)

**ותודה ל- 33 העוקבים שלי (נכון לתאריך פרסום הרשומה) שהיו מוכנים ללכת אחרי בעיוורון מוחלט עוד לפני שהעליתי אפילו פוסט אחד 3> 


אם בא לכם להצטרף לעוקבי באינסטוש, אתם מוזמנים ללחוץ על הלינק הבא: https://www.instagram.com/matanmix/


איזה כיף זה חתונות! עונות החתונות מגיעה אלינו לטובה והיא מביאה איתה הרבה זוגות נרגשים שעומלים וטורחים כשהם מנסים לארגן לעצמם אירוע שהם לא ישכחו.


אז מה בעצם הופך "אירוע" ל"אירוע בלתי נשכח"?


כמובן. שהזוג המאושר יזכור את האירוע. הרי הם תכננו אותו כל כך הרבה זמן וברוב המקרים זה עלה להם בדם יזע ודמעות לרוב. אבל מה לגבי האורחים? רובם בודאי הוזמנו גם לאירועים נוספים ו"החתונה של ליאור ונדב" הופכת לאט לאט ל: "החתונה שאכלנו בה את הבאבא גנוש המעולה!".


בשלב מסוים בחיים שלנו, כולנו טובעים בהזמנות לחתונות, בריתות, בר/בת מצוות...


אני יכולה להעיד על עצמי, שכמה מהאירועים שאליהם הוזמנתי כבר שכחתי לגמרי! (על אף שהתמונות מהאירוע מוכיחות שנכחתי בו). ובמבט לאחור... איך בכלל הגעתי לשם מלכתחילה? או... האם הם בכלל התקיימו? (אם עץ נופל ביער ואיש אינו שומע. האם הוא השמיע צליל?).


לעומת זאת, כאשר חתונה מיוחדת מושכת את תשומת ליבי, אני מסוגלת לזכור אותה לפרטי פרטים! והקטע המצחיק הוא... שלא בטוח שבכלל נכחתי בה.


זו הייתה ההרגשה שלי בפעם הראשונה שנתקלתי בחתונת קונספט (חתונת נושא). או יותר נכון... נתקלתי בתמונות מחתונת קונספט של אחת מחברות הפייסבוק שלי שאותה מעולם לא פגשתי פנים אל פנים. כל כך התחברתי לרעיון המקסים שהביאו איתם בני הזוג. על אף שההיכרות שלי איתם היא אינטרנטית בלבד. לאחר פרסום תמונות החתונה הרגשתי שהכרתי אותם מאז ומתמיד.


הזוג בחר בחתונת קונספט על בסיס הסרט UP (או "למעלה" אם תרצו) של אולפני וולט דיסני. כל התמונות מהאירוע היו קסומות בעיני! החל בהזמנה עדינה שעליה איור של הזוג מאושר אוחז בלונים ססגוניים, המשך בפתקיות ההושבה המחולקות לפי מקומות שונים בעולם ועד ל"תג אלי" ("Ellie Badge") שהיה מוצמד בסיכת ביטחון לווסט הכחול שלבש החתן. כל תמונה מהאירוע גרמה לי לרצות להיות שם יותר ויותר. ויותר מזה... זה גרם לי להתבאס (ממש!). "איך אני לא חשבתי לעשות את זה בחתונה שלי?"


לפני כמה חדשים, שפר עלי מזלי וזכיתי להכיר זוג מקסים שהיה מעוניין לשכור את שירותי לטובת חתונת הקונספט שלהם. ועוד איזה קונספט?! חתונת: "הארי פוטר"/"סטאר וורס"/"שומרי הגלקסיה"/"המתיישבים של קטאן"/"תיאוריית המפץ הגדול"/"ריק ומורטי". או במילה אחת: חנונים! (רמת ההתרגשות שלי הייתה בשיאה!). אולי אני פספסתי את ההזדמנות שלי, אבל בהחלט זכיתי באפשרות ליצור עבור מישהו אחר את החתונה שהייתי רוצה ליצור לעצמי.


הנה כמה מהאלמנטים שיצרתי עבור החתונה. הכל מדבר באותה השפה ונותן לאורחים הצצה קטנה לעולמם של בעלי השמחה.


הזמנה:

פתקיות הושבה ומספרי שולחנות:





פתקית לעציץ מתנה:



פלייסמנטים וחבקים לסכ"ום:

פוסטר כניסה ושלטי שירותים על בסיס הפוסטר:


טל וראביב המקסימים, תודה שנתתם לי הזדמנות לאייר עבור החתונה המגניבה שלכם.

ולזוגות העומדים להתחתן, טיפ קטן ממני אליכם. אם אתם רוצים לספק לאורחים שלכם זיכרונות שקשה לשכוח, חתונת קונספט היא דרך יצירתית ומופלאה להביא את כל מה שאתם ומי שאתם לאור הזרקורים ולהפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד במינו.

אם אתם גם חולמים על משהו דומה, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר פה דרך הצ'ט באתר, לשלוח לי הודעה למייל matanc1986@gmail.com או לטלפן אלי ל054-6693276, אשמח לדבר איתכם!




*קרדיט לתמונות מהחתונה: לוז – צילום חתונות http://luz-weddings.com/

bottom of page