top of page

והעסק הזה הוא אני

עודכן: 25 באפר׳ 2018

מאחורי כל עסק עומד האדם שהקים אותו במו ידיו, השקיע כספים והרים אותו. כאשר מדובר בעסק קטן, אותו אדם נמצא גם בחזיתו של העסק.


כאשר בעל העסק מתחיל בתהליך של יצירת לוגו לעסק הוא צריך לקחת בחשבון הרבה פרמטרים כמו למשל - מי הם קהל הלקוחות? מה הלוגו צריך לשדר למתבונן? או איך לייחד את הלוגו שלו?

בעסקים שבהם העסק מבוסס על נותן שירות ספציפי (למשל: מאייר, עו"ד, אדריכלית, מדריך טיולים...) רבים מבעלי העסקים מעוניינים שדמותם תופיע כחלק מהלוגו עצמו. בבחירה זו הם נותנים מעצמם משהו מאוד אישי ללקוח עוד לפני פגישתם ומעבירים לו את המסר של "המוצר שלך נמצא בידי הנאמנות".


על פניו, נשמע מעולה! אך עבודה על איור אישי עבור לוגו היא משימה מורכבת, קפדנית ורגישה ויש צורך לגשת אליה באורך רוח והרבה הבנה על מנת שבסופו של התהליך, בעל העסק יוכל להציג את עצמו בחזית העסק שלו בגאון.


לפניכם חלק מתהליך העבודה שלי על דמות מאוירת ללוגו עבור פקחית בנייה:


לקוחה: אני רוצה איור של ילדה בדמותי עם ידיים על המותניים.


לקוחה: אפשרות B אבל עם ידיים על המותניים. לא בטוחה עדיין לגבי הקריצה.


לקוחה: אפשרות B. אבל זה לא כל כך דומה לי...



לקוחה: תוכלי להראות לי את זה צבוע?

אני רוצה לוגו בצבעים חלשים. מכנסי חקי,

חולצה משובצת כמו של קיבוצניק באדום שחור ריבועים ושהכל יראה עדין.



לקוחה: אפשר לנסות חולצה קצרה ובלי כפפות?


האיור הנבחר:


עבודה קשה אך משתלמת!



הנה עוד כמה דוגמאות ללוגו שבו איור של בעלי העסקים:


אין מה לומר, בייחוד כשמדובר במשהו כל כך אישי, הלקוח תמיד צודק!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page